annelik16 evt erkek senesiymiş bnde çok kız istiyordum içimden hep kız diye geçiyordu 14 haftada erkek dedi tabi kabullenmedim belki yanlış görmüştür dedm😂 DHA sonraki randevuda %100 erkek dedi 30 haftadym şuan 😂hala erkek olmasını kabullenmiş deglm dayımın karısına 9 ay boyunca erkek dendi doğumda kız çıktı belki kız çıkar umuduyla😂bnde bekliyorum 😂