MiasMom 17 haftalığım çok belirgin bir karnım yok ama yemek yediğim de hemen karnım şişiyor top gibi oluyor daralıyorum mideme sanki baskı yapıyor, neden böyle oluyor biliyor musunuz? İlk gebeliğim bir çok konuda tecrubesizim
Oykuaygun MiasMom benim de öyle. Birde derin nefes alamıyorum boğuluyor gibi oluyorum. Derin nefes almak için esniyorum devamlı. Sanki mideme bişey oturuyormuş gibi oluyor fazlaca rahatsız ediyor 😒
Danlacan MiasMom ay şimdi aynı durumdayım resmen boguluyor gibiyim çok da yemem hiç ama baygınlık geçiriyorum sanki o derece neden bende bilmiyorum 😣
MiasMom Oykuaygun evet ya yemek yedikten sonra şişkinlikten nefes alamıyorum sanırım rahim büyüdüğü için belki de 🙄
Fabulas Bende aynı, kilom yok ama karnım resmen geriliyor çatlayacak gibi hissediyorum, 21.haftaya girdim. Sonrakı haftaları düşünemıyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️
MiasMom Fabulas ben de şuan boyleysem gerçekten ileriyi düşünemiyorum, yerimden kalkamıyorum göbeğim ağırlaşıyor bildiğin 🙄😁😁
mamyboy Benim de öyle oluyor 18.haftadayım çok az göbeğim çıktı ama yemek yedikten sonra kocaman oluyor doktoruma söyledim normal olduğunu söyledi
MiasMom Danlacan evet bende aşırı yemiyorum ama şişiyorum ve yerimden zor kalkıyorum göbeğim yüzünden, bazen bakıyorum dümdüz karnım yemekten sonra davul oluyorum😁😁😁