Mucizelerim Fatmatarik canım bu anlattıkların her hamilelikte oluyor şimdi ne desek boş.doktor kese gördüyse süphelenmelisin bence
Twinsmom48 Mucizelerim ikisi de kiz . Bende sürekli yatiyrihm.bi yemek yapıyorum bel ağrım.filan var kaşık ağrılarım.oluyo ama dr normal.diyo bakalim inşallah sağlıklıca kavusuruz
Twinsmom48 Fatmatarik ilerleyeme dönemde daha da artıyo o bebeklerdnenbirisi kasikalrima vuruyo hep o bile.agri yapiyo
Twinsmom48 Fatmatarik kese girmeden ya da kalp atışı duymadan bilemezsin . Betayla bile alakalı olmayabilir benim 100 cıktı tam adet günün de 2 gün sanra 210 du yani öyle aşırı bi artış da yoktu tek düşündük hep kese için gittiğimde iki kese vardi
Mucizelerim Fatmatarik inşallah canım allah gönlüne göre versin🙏 Kandaki hcg hormonuyla alakası oldugunu sanmıyorum çünkü benimde düşüktü. Kalp atısları ve kese görünene kadar beklemelisin