Medipol hastanesine bende gidiyorum benimde doktorumun adi tugba ama soyadini bilmiyorum o mu acaba diye ilk dogumumu o yapti cok guzel bi hastane ama hersey normalken modipole gittim 41 haftada sezeryana aldilar normal dogum yapmak isterdim ama nasip olmadi 2 ci hamileligin yine esenler medipole gidicem cok iyi ilgileniyolar