SedaManavolu Arkadaslar bugün 27+0 haftalıgız. Yaklasık iki haftadır siddetli ayak sismesi ve el sismesi var bende. Ödem sanırım. Ayakkabılarım olmuyor . Benm gibi yasayan varmı ? Nasıl önlem aldınız
Kavas SedaManavolu canım aynı dert bende de var ama yapılabilecek pek bişy yok sanırım bol su içiyorum sadece bi de fırsat buldukça uzatmaya çalışıyorum ayaklarımı
HasanFatmazkanKara SedaManavolu 28 haftaligim benimde ayaklarımda şişme başladı bir kaç gündür ve topuk da sertleşme soguk su ile yıkıyorum biraz faydası oluyor gece vazelin surup çorap giyip yatmayı deniyorum arada sırada . O da yumuşamasıni sağlıyor
ZeynepKara SedaManavolu 29 haftalığım benimde 2 3 haftadır ellerim ayaklarım yüzüm şişmeye başladı ayakkabılarım yüzüklerim hiçbişeyim olmuyo tuzu kestim ve bol su içiyorum ona rağmen ödemim çok tansiyonum normal doktorum tansiyonun çıkmadığı sürece sorun yok dedi
Esraodaci HasanFatmazkanKara canım topuklarıma vicks sür,sabaho yumuşacık.Vazelinden daha kısa sürede sonuç alıcaksın