Tugbaaelbr Kızlar ne olur bakın dün sancim vardı gittim hastaneye gitmem lazım cm açıklık vardı doktor sabaha gelirsin dedi bugün sancim kesildi yaşayan var mı durumu
Tb81 Tugbaaelbr bende sancım vardı 2 cm açıklık hastaneye yatırdılar sabah olana kadar hiç sancım kalmadı 😅 eve geldim 5 gün sonra doğurdum