mxs34 Merhaba, nişan geleli 1 hafta olucak yarın 1cmde açılmam vardı en son ama hala sancı felan yok ne kadar sürer daha :(?
Mernana mxs34 aynı benimde 2 gün önce nişanım geldi 2 cm açıklığım da var. Ara ara sancı da geliyor ama gidiyor ne kadar da bekleyeceğiz hiç bilmiyorum ☹️🤷🏽♀️
melisacgds Gulsen4224 benimde nişanım geldi bugun bir hafta oldu sancılarım var 2 cm açılmamda var ama doğum yapıcak kadar sancı yok ne zaman doğar sizce
Gulsen4224 melisacgds cnm normalde 4 gün felan geçiyor ama genelde iki güne de doğum oluyor benim gece 3 de geldi öğlen 3 de doğum oldu🌸
mxs34 2 kere geldi nişan bi perşembe günü bir de cuma günü ama dediğim gibi tık yok hala yapmadığım şey kalmadı yürüyüş merdiven in çık ananas ye tarçınlı şeyler ye 😒