Kızlar ters rahimli oldugumu bugun doktor kontrolümde ögrendim bi oglum var 7ay önce bi düşügüm oldu şimdi tekrar düşünüyoruz 4gündür regilim bitmiş ve rahim duvar kalınlıgı 8mm yumurta büyüklügü 14mm sizce normalmı bu rakamlar doktor temuza kadar korunma eger hamile kalamazsan tedaviye başlarız dedi fikirlerinizi bekliyorum