mlktrn Merhaba hanımlar 34-35.haftalarımda ishal olmuştum ama geçmişti şimdi 38+3 haftalığız 2 gündür durmak bilmeyen bir ıshalim ve hafif ağrılarım var doğum belirtisi olabilir mi yada üşüttüm mü anlamadım
Aysgog mlktrn 37-38 haftalar bende de oldu serum yedim cok şiddetliyse bebek için iyi değil.Şimdi 39+3 düzeldi ama kimisinde doğum belirtisi oluyor kimisinde olmuyor.Magnezyumda yapıyor bi süre sonra.ben bıraktm iki haftadır içmiyorum daha iyiyim
Eda1201 mlktrn doktoruna haber verdin mi? bazı durumlarda doğum belirtisi olduğu söyleniyor ama besin intöleransı oluşmuş olabilir bağırsaklarında ihmal etme. Bian önce doktoruna haber vermelisin ve gerekli kontroller yapılmalı….