badehandeyldz benim ilk bebegim ve erkek olacak nasipse. Ben de kiz beklentisiyle baslamistim ama Allah saglikli hayirli omur versin 🤍 hamileligim masallah diyeyim asiri konforlu ve rahat geciyor, cok az kilo aldim 27. Haftaya giriyorum, hamile miydim degil miydim anlamadim bile diyebilirim. Son 3-4 haftadir karnimbiraz buyumeye basladi ama tig gibi kadinlarin 15. Haftadaki gobegi gibi diyeyim hala. Ki zayif degildim bastan, boyum var ama 42 beden gibiydim. Bizim ailede hep ilk cocuklar kiz ikinci erkek hepimiz o yuzden ilk cocuk kiz olsun en iyisi modundayiz ama nasip kismet tabi. Esim uc erkek kardes, ben de biraz dominant bir karakterim cevremdekiler sende erkek annesi modu var diyordu. Minnos kiz hayallerimi biraz torpuledim, sanki on tane de dogursam hepsi erkek olacakmis gibi gelmeye basladi 😂