Kızlar merhaba, bugün doktorum bebeğimin 2 hafta önden gittiğini ve erken doğum riski olduğunu söyledi.Nst de de sancı göründü hissediyor musun dedi ve ciğer geliştirici iğne yazdı. 2500 kiloymuş.Normal mi sizce ? Daha önce bu durumu yaşayan var mı ? Kasıklarımda çok sancı var korkuyorum biraz