Sema14 doktorunuz çok önemli ,bilgileri ve güvenirliği …aldırmak ve hastalığa takiliyorsunuz ama tedavi olabilecek ve alınacak önlemleri de gördüğümüz şeyler oluyor detaylı ultrasonda , sadece aldırmaya ve engelli çocuğa takılmayın ,yapılacak tedavi edilecek bir şey olupta siz gereksiz bulup yaptirmadiginiz için sonrasında yaşadığınız vicdan ve pişmanlık daha ağır bence …ayrıca bebeğe o giden ses dalgası,zararlı bir şey değil , çocuğa bir zararı yok ben riskli gebelik Grubundayim her hafta gittim ilk 3 ay özellikle sordum doktoruma ,yaniltmayin lütfen kimseyi