Nnjwkwkl Kızlar dün iğne ilk doz oldum 20 . Haftam kolum çok ağrıyor siz ne yasadnz ne önerirsiniz çok ağrım var kolumu kaldramyorum
Attent Nnjwkwkl malesef tetenoz ağrı yapan bir asidir kimi 2gun kimi 1 hafta çekiyor sonuçta gecici bir ağrı geçmiş olsun
bb1509 Nnjwkwkl iki üç gün uyku uyutmadı sabaha kadar inletti beni o ağrı resmen hiçbişeu yapamadım koyamadım çektim öyle 🥺🥺
Yasemin301 Nnjwkwkl buzda care degil maalesef gecirmiyor zamanla gecmesini beklemekten baska bisey yok benim 5gun surmustu agrisi ilk 3 gun daha yogundu
ozlemmyy Benim 2 gün sürdü kolumu kaldıramıyodum bile 3. Gün hiçbir şey kalmadı ama geçer iki güne en fazla geçer merak etme 😊
ozlemmyy Nnjwkwkl bilmiyorum onu canım ben birinci dozu vurdurmadım 29. Haftada bi tane vuruldum sadece o da 2-3 gün sürdü geçti
Wonderwomen Ayy bende Ağrıdan çok korkuyodum ama çok şükür hiç bir ağrı olmadı ikinci doz da inşallah ağrısız geçer
Nnjwkwkl Aysenur61 yok vurununca hiç olmadı akşama doğru bı sizlama oldu gece tam kitledi geceden beri yanıyor valla ağrı icime vuruyor valahi ben öyle herşeye de ağrı demem bu çok fena
Aysenur61 Nnjwkwkl hadi yaa vurulurken agrır dıye korkuyorum bende inşallah gecer hemen geçmiş olsun canım
Fnur3020 Merhabalar hanımlar bizde bugün 20 haftalığız sağlık ocağı beni aramadı benim mi gitmem lazm sağlık ocağına
Nnjwkwkl Fnur3020 Sen uğra hamileyim diye aile hekimine kayıt actr oda ebeyle tanistryor oda seni arıyor zaten acele et bence bana aylık idrar kan falan hep bakıyorlar şeker yuklemesini falanda orda yaptrcam
Aysenur61 Fnur3020 kaydın varsa saglık ocagındangebe olduguna dair senı ararşar cunku aşı ıçın benı 24. Hafta arayacaklarını soylediler