baharslan13 4-5 haftalık hamileyim Adet sancısına benzer bi sancısı olan anne varmı karın ağrısı gibi varsa yasarsanız sevinirim
Kadze baharslan13 evet cnm adet olcak gibi ağrı arada bıçak baymasi gibi sızı girio ilk zamanlar oluyor böyle
Mavi87 baharslan13 aynısı olmuştu banada canım merak etme oluyor o. Hatta ara ara olup geçicek sürekli yoklayacak yani. Yerleşiyor, kesen oluşuyor . Rahmin değişiyor sonuçta. Hiç korkma
Efulim_22 baharslan13 bende 5+6 günlük hamileyim yorgunluk halsizlik var üstümde adet olacakmışım gibi sancılar kasıklarda batmalar oluyor uyuyamıyorum sabahları çok kötü uyanıyorum 🙄
Zehra333 baharslan13 4+4 günlüğüz dün kese gaz sancısından öldüm sağa sola dönemedim nefes alsam kasıklarım patlıyordu şimdi ağrısı yok ama karnım 7 aylık gibi şiş
Smg38 Zehra333 ayni sayiliriz insallah saglikli bir surec geciririz beta degeriniz kacti ogrendginizde acaba😊
Buket08 baharslan13 bende 6 haftalık hamileyim cnım bende öyle kasılmalar regl sancısı gibi ara ara ağrılarım oluyor doktora sordum normal dedi 3 ay devam ediyormuş. Rahim büyüdüğü için
baharslan13 Smg38 teşekkürler allah isteyen herkese nasip etsin 297 idi beta 2 gün önce kanda çıkan değer
Daniay Bende korkmaya başlamıştım demek ki normalmiş kasık agrısı gaz ve şişkinlik oldukça yoğun bu arada bizde 4+5 ❤️
Daniay baharslan13 benim doktorum kan testi yaptırmadı henüz daha görünmediği için 2 hafta sonra yapabiliriz dedi ultrason da hiç birşey göremedi Almanya’da hemen kan testi yapmıyorlar bi kaç hafta bekleyip öyle yaptırıyorlar