baharbalkann Esin25 perinatologa gittim ve en dogrusu perinatolog cünkü kadın dogumcu oluyolar aynı zamanda radyoloji uzmanı bi sorun gördüğünde onlara gönderiyo zaten bu yüzden başta gitmek daha mantıklı