Ecos123 4 ay kaldı ama erken doğum riski var dediler bana biraz korkuyorum ama çok heyecanlıyım sağsalim kucagima alım insl beklemek ne zormuş ya 😊😂
Cemrreedemirci Son 74 gün kaldı bana da.. Ne zaman geleceğini allah bilir de işte bizimki tahmin.. Ama zormuş hem merak hem heyecan hem gebelik zorlukları pandemi… Günler hiç geçmiyor 🙈