Ayy bende de oluyor. 37+5 günlük gebeyim. Kaburga ağrılarım benimde var. Geçenlerde bende de mide bulantısı oldu. Ishal de oluyor du. Bu güne kadar hiç yaşamamıştım. Cok rahat geçiyordu. Son zamanlar zor oluyormuş . Artık gun sayıyorum vala. Bin önce bitsin bu ağrılar. Uykular haram olduuuu🤣🤣🤣🤣