relin06 canim ben hamileligimin 5.haftasinda yaptırdım test ve malesef 45 değerinde çıktı. Bende cok korkmuştum hemde çok bide cok fazla yüksek bide gittiğim ilk doktor düşük yaparsın muhtemelen gibi laflar etti. Hemen dahiliyeye gittim ve ilaç yazdı, yaklaşık 25 gun düzenli kullanımda 3.17 düşmüştü. Ama cok düzenli kullan ilaçlarını, kahvaltıdan 1 saat önce iç. Şuan 11. Haftamizdayiz cok şükür herseyimiz normal ve cok rahat bir hamilelik geçiriyorum. Seni cok ıyi anlıyorum ama seninki düzenli ilac kullanımında hemen düşer zaten sakin stres yapma canim🙂