cnn34 Geçmiş olsun. 2 dış gebelik geçirdim. Bayağı tecrübeliyim bu konuda maalesef. Metotreksat yapıldı muhtemelen. Küretaj da yapılması gerekiyor. Rahmin temizlenmesi şart çünkü hem rahim duvarı kalınlaşıyor gebelik nedeniyle hem de patolojiye gönderiyorlar. İncelenmesi açısından iyi oluyor.
İlk dış gebeliğimde iğne oldum. 5.günde düşük yapmaya başladım. Düzenli olarak beta hcg ve iğnenin vereceği hasardan dolayı kan tahlilleri yapıldı. Beta hcg belli bir sınıra düşmeden hastaneden çıkışım yapılmadı. Taburcu olduktan sonra da düzenli olarak kontrole gittim. Beta hcg takibi yaptılar. Çünkü bazı vakalarda beta hcg tekrar yükseliyormuş.
Kendinizi çok iyi koruyun çünkü bağışıklığınız düştü şu an.