Merhaba kızlar 37+2 yim en son 3 cm açıklığım vardı bebiş baş geliş aşağı da inmiş fakat doktoruma kanalda mı dedim kanalda değil ama az kalmış dedi. Merdiven çıkıyorum akşamları 3*5 squat yapıyorum hurma yiyorum. Kanala inmesi için başka ne yapabilirim acaba 🤗