simaymasalim Kızlar bugün detaylı ultrasonik vardı 23+2 deyiz perinatoloji doktorum tüm detaylarına baktı herşeyi normal sadece burun kemiğini biraz kısa gördüm dedi 2li testimde risk çıkmamıştı var mi böyle bir tecrübe yaşayan 500de 1 ihtimal down sendromu olabilir ama normal bir bebeğinde burun kemiği kısa olabilir net bisey söylemem bunun için göbekten su alıp bakabiliriz dedi aldırmak istemedim herşeyine kabulüm zaten sadece tecrübelerinizi merak ettim
Aysenes simaymasalim herzaman doğru sonuc vermiyor ultrason ama bilmek isterim dersen su aldırmak degilde nifty test öneririm ama dediğim gibi ultrasonda yanılma payı cok yüksek
Mom046 simaymasalim Belki genetik burun küçüklüğü vardır yalnızca ona bakılarak down sendromu ya da Sıvı alıp bakmak falan ne kadar doğru olur ki 😑
halimefe2 simaymasalim sadece burun kemigiyle bu teshisi koyamaz bunun ense kalınlıgı var parmak kemikleri var ikili testi varr sadece burun kemigine kısa gibi dediyse genetik bişeydir bence yoksa illaki cıkardı baska problemlerde
simaymasalim Aysenes ben sadece ultrasonla net bisey söyleyemem dedi 2li testimizde risk çıkmadı ultrasonsa herşeyi gayet iyi normal sadece burun kemiği kısa biraz dedi normal bir bebekte de kısa olabilir ama net öğrenmek isterseniz göbekten su alıp bakabiliriz dedi istemediğimi söyledim ne olursa olsun doğum yapicam ben zaten dedim
simaymasalim Mom046 bende öyle düşünüyorum benim burnumda küçük bana benziyor galiba fındık olacak gibi çünkü ne 2li teste bir risk görüldü nede ultrasonda ense kalınlığı hiç bir sorun görmüyorum sadece burun kemiği kısa geldi bana ama normal bir bebekte de burun kısalığı olabilir ben sana bilgi veriyorum sadece dedi
Cetinn Benim de ikili teste sıkıntı çıkmıştı 10binde 1risk verdi doktor su alalım dediler aldırmadım o daha riskli sağlamsa bile bişey bırakıyor bebekte şuan 4,5 aylık prensesim gayet sağlıklı çok şükür Rabime :)
simaymasalim Cetinn evet göbekten su aldirmak çok riskli bir durum hiçbirşeyi yoksa bile bebeğin bir sorun oluşuyor sonradan onu bildiğim için kesinlikle kabul etmiyoruz diye imza attik eşimle
simaymasalim halimefe2 evet bende böyle düşünüyorum hicbir şeyinde bir sorun görmedim gayet sağlıklı dedi herşeyi normal dedi benim burnumda küçük kız kardeşimin burnu da küçük genetik diye düşünüyorum birazda
Deletedmom15 simaymasalim herşey kabulum dediğin için söylüyorum bence aldırma canım herkesde değil aöa bazı kişilerde amniyotik sıvı alımından sonra bebekde sıvı azlığına bağlı skntılar cıkabiliyo maalesf
simaymasalim Deletedmom15 zaten sıvı aldırmayı asla düşünmedim normalde hiç bir testi de yaptırmak istemiyordum ama ben kalp ameliyati olmuştum küçükken kalbinde bir sorun varsa doğum anında erken teşhis yapılıp hemen tedavisi yapılsın diye detaylıya girmek istedim çok şükür kalbinde falan hicbirsey yok dedi
Mom046 simaymasalim Aynen siz kafanıza takmayın çünkü hiç önemli bi durum gibi değil Dr da söylemiş zaten yarın Bi gün dile getirmese sıkıntı olsa ona gidilip böyle bişey varmış neden söylemedeniz sorgusundan dolayı herşeyi söylüyorlar mecbur
simaymasalim Mom046 Aynen bunu çok yaşadık dedi ben size bilgi veriyim sonra bir durumla karşılaşırsanız neden böyle oldu neden söylemedin demeyin 500de 1 ihtimal söylüyorum ben şuan size dedi