Merhaba kızlar nasılsınız ? 2 kürtajım var biri geçen sene diğeri bu sene Haziran ayında oldu tekrar istiyorum inanın üzülüyorum çünkü diğer kürtaj olduğumda da 1 sene sonra kalabildim anca onuda kaybettim testler temiz sadece kan cıvıtıcı iğne vurul küçük dozlu dediler kist var ama polikistik değil engel değil bebeğe dediler rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın 2 buçuk senelik evliyim hamile anneler banada benim gibi olanlarada dua eder misiniz bazen çok bunalıyorum sorulardan olmamasından rabbim inşallah nasip eder 🙏