Melekmfgny Gebeliğimin henüz 6. Haftasındayım ve 4 aylık gibi şişkinliğim var ne yapmalıyım bu durumu yaşayan anneler neler yaptı yazabilir mi 🙏
sosi5 Melekmfgny hiç bi şey kuzum zamanla geçiyor o 🙈 ben bak karnım hemen nasıl da belli oldu diye sevinirdim ahahaha şimdi 14 aylık oldu eşşek sıpası 😂
esilemerveker Melekmfgny çok normal öyle olması özellikle göğüsler patlayacak gibi olmustur 😅🙈 kendini aşırı şiş hissediyorsun🙈 4.ayı doldurdum göğsüm karnım halen sis ama o zamanlardaki gibi rahatsızlık vermiyor 🥰
MehZey Melekmfgny gazdır ve goguslerde ki dolgunluk sebebiyle şişkinlik hissedebilirsiniz ilk 2 ay bende de olmuştu sonra sönüyorsun 😃 ama gerçek şişkinlik 8. Ayda başlıyor vücudum ödem tuttu bacaklarım şişti ayaklarım yüzüm ellerim 🙄
Melekmfgny sosi5 yaa Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin çok yemek yemiyorum da ne oluyor bana dedim ☺️🙏
sosi5 Melekmfgny Kuzum ben aldım kucağıma 1.5 yaşına yaklaştı benim ki 😂 ama yine de teşekkür ederim yemekten değil o hatta bazen baloncuk gibi hareket hissedeceksin ben bebek haraketlerin diye düşünmüştüm ama hepsi gaz zamanla gidecek yemek yedirin için değil ama
Melekmfgny MehZey evet ilk Aydan göğüs göbek böyleyse sonlara doğru düşünemiyorum halimi teşekkür ederim ☺️☺️
Nuray23 Melekmfgny ilk 3 ay siskinlik oluyor sonra dan bebek karni oluyor 😂😂👍 aradaki farki cok iyi anliycaksiniz . O yzden hic bisey yapmaniza gerek yok😊
MehZey Melekmfgny rica ederim bende iki aydır baya zorlandım ayimdayim şükür hele ki son ay çok zor gerçekten sağlıklı bı şekilde alayım kucağıma başka derdim kalmiyacakti 🥴