kızlar kahverengimsi lekelenmem olmuştu .progrston verdi dr.um ..bebeğimde herşeyin ii olduğunu plesantamın henüz rahme yakın olduğu için yapacağını sölemişti..ihtimale krşı progeston verdide ..kahve rengi oldu siyahımsı gibi akıntı 😫😫 sorun mu oluyodur acaba 😥 selpağa sildiğimde gelio daha çok öle akıntım yok çok 😥😥😥😥korkuyorum 😥 herşey allahtan 😥😥😥😥😥😥