bambam_betty Kızımdan kalan baston tip arabam var. Doğum yazın olacak. Kendim de araba kullanıyoru. Yani yayan bi yere gitmeyeceğim. E malum hastalıkta var. Sizce, Yeni doğan da baston kullanabilir miyim? Illa pusetli bir araba şart mı?
Busra34gms bambam_betty canım puset al sadece en azından hastaneye gidip gelmede kullanırsın hem araba kullanıyormuşsun gerek bile yok oto koltuğu gibi kullanılan pusetler var zaten dediğin gibi şu durumda dışarı çıkmak akıl işi değil boşa para vermemiş olursun iyi bisey almaya kalksan 2bin en az
Aselminaaa bambam_betty ayr puset al cnm araban varsa puset sart ama illa kombi bi bebek arabasina gerek yok sadece pusetini al 6 aya kadar kulanirsin gerekirse sonra alirsin