Benaytemel ben hep en başından beri erkek görüyordum,doktorum ikili taramada kız gibi dedi,15.haftada %95kız dedi ama ben hala erkek görmeye devam ettim ,kız dediği halde bile kız görmedim hiç ve kız hissetmedim ,18.haftada erkek olduğunu öğrendik,yani anneler hissediyor aslında😍🤗