Selam güzel anneler , ben daha yolun başındayım ama şimdiden ne yapsam karar veremedim , Anne yanı beşik alcam öncelikle 2-3 yaşa kadar kullanılabileceği bebeğimin , ona uygun bi dolap gibi , ama çok kararsızım , siz neler yaptınız , hemen oda yaptınız mı yoksa sadece beşik ve dolap mı aldınız 🙏🏻🙏🏻