Kesinlikle berbat durum aynı şeyi yaşadım hemen doktorumu değiştirdim özellikle benim ilk bebeğim nereden bilebilir insan alanpandaras ultrasona alıp bakıp kese olmuş vs diyip göndermişti hayır insan bişeyler duymak istiyor doktora normal gelen bu süreç benim için değil ve bütün herşeyi youtube dan araştıra araştıra öğrenmek zorunda kalmıştım sonra bir gün kahverengi kanamam geldi aradım özel hastaneydi birde o kadar para veriyosun ben şimdi çıkıcam işim var yarın sabah gel dedi o gün benim için sondu , sonra değiştirdim insan parasıyla rezil ancak böyle olurmuş çok şükür şuan bir muayneye gittiğimde doktorumla önümüzdeki hafta ne yaşayacağımı bile yarım saat konuşuyorum