Cok zor bende 25 haftalikken kaybettim o aciyi cok iyi bilirim , benimde fizyolojik hicbir skntm olmadigini soylemislerdi, ama cok yuksek ihtimalle enfeksiyon kaynakli, 6 ay sonra dusunebilirsin , vucudun kendini toplasin ama bu sefer hamilelegn basindan sonuna fitil ve magnezyum kullan hic risk alms. Allah yardimcin olsun.