busbusbus10 aynı durumu ben yaşadım az önce 20 haftalığım ama gazmış benimkisi direk rahatlayınca geçti sancım az öncekşnden eser yok.. yürüyüş biraz bağırsakları çalıştırdığı için herhalde bir anda saplanıyor sancılar Allah korusun başka gir belirti daha varsa bir doktora danışın isterseniz ? Benim devam etseydi doktorumu arayacaktım direk .