Merhabalar .. arkadaşlar ben 6+5 haftalık gebeyim. Dün keseyi gördüm..çok iyiydi herşey. Kendime de dikkat ediyorum . Ama dün gece kahverengi akıntı gördüm ilk defa gördüm çok korktum. Tansiyon düşmesi de yaşayınca sabah erkenden doktora gittik. Kaşık ağrilarimda arttı. Ve doktor düşük riski dedi. Progestan başladık. Korkuyorum. Buda gebeliğin bir parçası mı ? Eminim benimle aynı durumda olanlar vardır yardımcı olur musunuz ?