Dün ishal oldum, gaz sancısı oldu ardından akşama doğru adet sancısına dönüştü ağrılar. Öyle ki otobüste kıvranıyordum sancı vurdukça. Baktım 10 dk bir geldi yaklaşık 1 saat. Sonra eve geldik biraz devam etti sonra yavaşladı. Gece yatağa uzandıktan sonra da yine 1 saat aynı şey tekrarladı. Nişan yok ama hafif sarı bir akıntı görüyorum günlerdir.
Kafam çok karıştı biri birşey söylesin artık 🤦