Bittercikolata Kubranurilhan Ankara’da yaşıyordum ama Eskişehire gelin geldim🙋🏻♀️ Temmuz 17 doğum gözüküyor bakalım 🐣
Egeymen Kubranurilhan ben de 26 yaşındayım İzmir ’deyim tahmini doğum 27 temmuz görünüyor bakalım 3.doğumum olucak nasipse
Arifcaninannesi Kubranurilhan benimde 10 temmuzda cnm ama sezaryen olduğu için 26 Haziran’da alinacak
Mavi22 Arifcaninannesi benim de 10 Temmuz tahmini . Sezaryen tarihini şimdiden verebiliyor mu doktorlar
Kubranurilhan Memnun oldum kızlar ☺️ Mide bulantısı, karın ağrısı şikayetleriniz var mı? Nasıl geçiyor?
Bittercikolata Kubranurilhan tiksinti var bol bol. Salçalı yemek, çöp kovasını ve buzdolabının içini görmek istemiyorum. Bide sürekli sağ kaşık batması yaşıyorum başka sıkıntı yok🤗
MerveKaya38 Kubranurilhan Evet yatarak geçiriyorum genelde yoğurttan başka birsy yiyemiyorum inşallah gelişmiştir bebeğim 🤗
Deneyces26 Kubranurilhan mide bulantım ara sıra var ama kusma yok karın ağrısı kasık ağrısı baş ağrısı bacak ağrısı bende var aşırı yani
ArasAsya 27 yaşında 2. Hamileliğim İstanbul da yaşıyorum tahmini doğum 30 temmuz ama sezeryanlı olduğum için sanırım kurban bayramı haftası doğacak ☺️
HYM Kubranurilhan merhaba 27 yaşındayım Erzurumluyum 😍2 yaşında bir prensesim var bir düşükten sonra 2. Hamileliğim inş bende temmuz annesiyim ☺️
selimsarea HYM benimde öyle 15 aylık oğlum sonra bir düşüğüm var şimdi 8 haftalık daha kalp atışı için gitmedim inşallah sağlıklıdır
Dua35 Kubranurilhan merhaba benimde Temmuz’un ilk haftası görünüyor inşaALLAH ,28 yaşındayım İzmirliyim Aydın da yaşıyorum
Kubranurilhan Bittercikolata benim de mide bulantılarım çok fazla, bulaşık makinesini açtığım an kusuyorum. Deterjan kokuları bile midemi bulandırıyor 😪
Bittercikolata Kubranurilhan ayy bulaşık makinası derdi bende de var. Ne zaman geçer acaba bu dönem 😣
Kubranurilhan Bittercikolata inşallah en kısa zamanda geçer 🙏 Rabbim Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️👼