Medical palace hastanesinde Mustafa oğuz Yılmaz a gidiyorum çok memnunum. Mustafa bey olmadığında nagihan hanım ilgilendi. Çok memnun kaldım iki doktoru da tavsiye edebilirim. Ayrıca Erciyes hastanesinde çalıştım. Bihter hanım da çok tatlı bir doktor ☺ Bildiğim 3 doktor ve 3 ü de çok iyi alanında 👍🏻🙈