Aysemsiler bence hiç bozmayın moralinizi. Ben geçen sene bi dış gebelik yaşadım. O zamandan beri aynı doktora gidiyorum. Dediğiniz gici ben de iri yapılı biriyim. Geçen seneden beri de aynı kilolardayım. Bu sefer şükür normal gebelik olduğu için doktorum sadece dikkat et dedi. Sen hamilesin ye ye diyenler mümkünse elma falan versinler sana dedi. Ayda 1-1.5 kilo alman normal ama dikkat et çok da alma dedi o kadar