MehZey Sunaakkusss şuan 36+1 im sabah yediğim ne varsa attım takı midem boş kalana kadar yetmedi son olarak safra da attım neden oldu hiç anlamadım 🥴
hakanebru_ Sunaakkusss MehZey Bende 33+6 oldum bugün bebek büyüdükçe mideyi ve diyaframı yukarı doğru bastırıyor son zamanda olması gerektiği yerden 4 cm kadar yukarıda oluyorlar hatta. Bunlar da mide bulantısını tetikliyor ve nefes almayı zorlaştırıyor bebek aşağı indiği zaman rahatlıyor biraz daha dişimizi sıkmak lazım sadece 😊
Rmeysa_1661 Sunaakkusss bende 31 den beri başladı mide yanması kaynaklı mı bilmiyorum ama bazen kusturuyor beni bebekler yapıyor sanırım
Sevda64 Sunaakkusss sabahları aç karnına mide koruyucu iç canım benimde çok bulanıyırdu reflüde var bende ne yesem çıkarıyordum ilaçiyi geldi
MehZey hakanebru_ çok kötüydü ama bidaha o mide bulantısını yaşamak istemem hiç belirti de vermedi eşimi uğurladım kapıyı kapattım zor wcye yetiştim 🥴
kerimannesi Sunaakkusss ayni haftalardayiz bnde de mide yanmasi yalanci sancilar kasilmalar bulanti ve istahsizlik var
Zenguzel Kızlar bende 1 kac haftadır yasıyorum mıde bulantısı bas donmesı. Dun doktora sordum normal bebısın buyor dedı. Istersenız sız bı danısın doktorunuza
MehZey hakanebru_ he ya sağ salim kurtulalım hepimiz rahata erelim gece uyuyamıyorum eşim de kızıyor sen benden daha çok uyuyorsun sen yatakta kivrandikca benim uykum bozuluyor diyo garibim gece boyu ahlarım sebebiyle acile gidelim mi diyor 😃😃
hakanebru_ MehZey yaa 😂 ben kıyamadım eşime ben uyuyamıyorum o bari uykusunu alsın diye yatakları ayırdım 😂 garibim gün boyu yoruluyor zaten bir de benle uğraşmasın sıkıntım olmadığı sürece rahat bırakıyorum onu 😂