Aybukeasel Merhabalar… 14 aylık kuzum var ve emziği bıraktırmam şart oldu gece sırf onun için 30 kere kalkıyor agzından düştüğü zaman ağlıyor benim vermemi bekliyor ne yapmam lazım yardım edin 🥺🙏