Busraiscimen Merhaba güzel anneler bebeğimin beyninde 10 mm olması gerekirken 15 mm su birikmiş doktor doğumdan sonra olmayabiliyo dedi var mi başına böyle bisey gelen sonra degis3n zararları nedir
BBebegim Aa aynı problem bende de cıktı canıö bu hafta detaylı ultrasonda. 11 mm doktorum beni üniversite hastanesine perinatoloji bölümüne gitmem gerektigini söyledi. Salı günü gidecegim inşallah çok üzgünüm 😔
Busraiscimen BBebegim peki sizi detaylı bilgilendirdi mi benm bu zmana kadar her şey normaldi takip edelm haftaya bakalm dedi doğumdan sonra zararı neymiş 😔
BBebegim Busraiscimen canım benimse herşey normaldi daha yeni cıktı bu durum. 5 ay 2 haftalıgım ikili testim felamda gayet normaldi. Mesela detaylı ultorsanda gelişimi kilosu felan herşeyi normal çıktı ve bu durumun böyle olması beni çok üzdü ya. Bence sende bir perinatoloji bölümüne görün o bölüm riskli gebeler bölümü demek 😔