Haticetalan Mishi bnde cuma 6+1 oluyorm duyulur mu kalp atışı kontrolüm var🥰🤲 açıkçası korkuyorm 2kaybım var biri 7 aylık biri 2 aylık😓
Mishi Haticetalan benim de iki dusugum var daha onceden😕 insallah duyariz diye umuyorum. Ama 7-8. Haftalarda duyanlar da varmis. Cuma gorcez bakalim. Insallah hayirlisi olsun ikimiz icin de💓
19912021 Bilge33 aman aman ilgili değilse sizi rahtlatmiyorsa hele birde ilk dogumunuz olacaksa hiç gitmeyin
Haticetalan Mishi normalde 28 ekim canım ama doktora gittiğimde ultrasonda 6 olmam gerekirken 5 haftalık çıktı son adet baz alınmadı bebeğe göre hareket edicez dedi şimdi 5 kasıma göre hareket ediyoruz tam 6 olduk🤲
Kaderimm Bilge33 malesef 😔 bol bol su içmekten başka bı tedavim yok ve ben su içmeyi hiç sevmiyorum miğdem bulanıyor içince . İlk sancidan sonra çok şiddetli bı şancim olmadi ama yinede sızlatan bı ağrı var