Benım eşim askerdi ayın 28sınde geldi benım adetlerım duzenlı en fazla 2 gun oynar ekımın 10da kasım 12sınde adet oldum ama bu ay olamadım korunduk ama dışarı yöntemıyle sizce hamıle kalmış olabılırmıyım test yaptırsamı adetıme 15 gun kala hamıle kalmış olabılırmıyım