Iraz Kızlar bebeğe bir zararı varmi doktor a boğazım ağrıyor döşüm ağrıyor dedim bana bunu kullan dedi nedir bu bilgisi olan
Zynpasln Iraz ben mide yanması için kullanıyorum, 7 şişe gaviscon bitirdim 🙊 henüz bir sorun olmadi 😅
Yelizimmmm3447 Ben kullanıyorum ama boğaz döş ağrısı ne alaka miğde yanması için bu şurup çocuğa da zararı yok
ebrarecem Zararı yok hamilelikte kullanıyor ama anlamadığım kısım şurası bu ilaç mide yanması için kullanılıyor boğaz ağrısı ne alaka