Ncmtntuuba benim eşimin ananesi Kuran’da Geçiyor deyip anlamına bakmadan kayınvalideme “Keziban” ismini koymuş. Anlamı çok kötü. Yalancı demek. Cahillik işte.
mesela bazıları da “Aleyna” koyuyor. Arapça’da anlamı “üzerimize”. Boş anlamsız bir isim yani 🤣
”Minel” koyan var. O da Arapça’da sadece bir ek “-dan, -den” eki. O da anlamsız.
Yani kısaca anlam önemli. İyi araştırmak,bilmek lazım. Kur’an’da geçmesi şart değil