Melisa35 Son regl tarihime göre 4+5 günlüğüz kadın doğum doktoruna haftaya ilk kez gidicem tavsiyeleriniz ve belirtilerinizi yazın 😂😂
meryemmblog Melisa35 normal ama eğilip kalkmamaya ilk doktor randevuna kadar dinlenmeye devam et bence kanama alanı vs cıkmasın yani kesende
Nefe_s94 Kasiktaki agri normal canim ama fazla egilip kalkip agir falan kaldirayim deme bende kasik agrisiyla ögrenmistim hamile oldugumu ve suan 11+3 hala kasik agrim oluyor ara ara
Melisa35 meryemmblog meryemmblog çalışıyorum eğilip kalkmak mecbur oluyor rabbim korusun yavrularımızı 🥰
Badeeee 10 kasım son adet tarihim pazartesi gittim kese henÜz görünmedi bu normal mii değerleriniz kaç
Pelinbyrktrlr Badeeee merhaba benim de 13 kasım ptesi gittim hcg değeri 2000in üstüne çıktığında görebiliyoruz keseyi dedi. Şu an 4+6 salı günü tekrar gidicem sizin de aynı sebepten ötürü görünmemiştir içinizi ferah tutun 🙏
Selinda Merhaba bende salı günü öğrendim. Dün ultrasona girdim şükür herşey çok güzel dedi. 5 + 6 dayım bende 🌸
Pelinbyrktrlr Merhaba😊 Ben de 4+6 yım şu anda. Salı günü keseyi görmeye gideceğiz inşallah sağlıkla devam eder🙏 tek belirtim akşamları artan göğüs ağrısı ve yanması 😃 Bir de 1 bardak su içsem hemen sıkışıyorum
Badeeee Pelinbyrktrlr bende de arada bir kasık ağrısı oluyo adet olucakmış gibi hassas göğüsler onun dışında normal hayat devam ediyo çok şükür unutuyorum bile 😇
Badeeee Belkide benim de doktora gittiğimde değerim 1598 di cumartesi gel belki görünür dedi 5+4 olucaz cumartesi 🤲 çok stresli bir süreç keseleri görüp kalp atışlarını duysak sonra da rahat bir hamilelik geçirelim inşallah 🎈
Pelinbyrktrlr Badeeee evet benim de 1740dı görünmedi inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi🙏