Önce buradan ne aldığın tavsiyeleri çok güvenme şimdi biri ben hiç içmedim bebeğim çok sağlıklı der sen içmezsin kan değerlerin çok düşer Allah korusun bir sıkıntı oluşur. Kimse vebal almak istemez. Eğer kan değerleri normal ise doktorunda izin veriyorsa içme. Ama Bu dönemlerde çok sağlıklı beslenmeye biliyoruz her şeyden eşit yiyemiyoruz o yüzden takviye veriliyor. Ama dediğin gibi en doğru yorumu doktorun yapar.