kizlar hala bulantim var ama ilk baslara göre azaldi tabiki .. ama gündelik hayatimda cok zorluyor beni asla ayaga kalkamiyorum ve hicbirsey yapasim gelmiyor. iki gündür birakmistim prilam kullanmayi dün daha iyidim ama bugün gene cok bulantim var. Acikcasi Hapi kullanmak istemiyorum hala kullananlar varmi bir zarari olurmu bu aylarda prilamin devami ?