Milena20 ablam öyle oldu aynı 2 gün kala test yapıldı pozitif geldi sezeryana aldılar ama 10 gün hastanede kaldı bebeği vermediler kendisine dün çıktı kendisi bebeği de daha sonra gidip aldılar diğer gün hemen 12 günü buldu bebeği kendisi perişan olmuştu bebeğin her yeri pişik olmuştu yapışmıştı birbirine zavallım allah kimseye vermesin bu acıyı hep ağladı ablam çık kötü bu durum geçmiş olsun