Nigleb Ben 10.haftamdayım,tepki verdiklerini hissediyorum 🙂 Ben veya babası karnımı okşayarak konuşunca kasıklarıma bir şey batıyor😁😁😁Tesadüf mü diye baktık,denedik kaç defa,hep aynı 🙂 Ya babaya ya bana tepki. Diğer zamanlarda ne batma var ne bir şey😁😁