123r456 Hanımlar 18 haftalık hamileyim karnıma sert bı darbe aldım hastaneye gidemiyorum olduğum yerde hastane yok çok korkuyorum ve bebeğime birşey olacak diye acaba içinizde bu durumu yaşayıp tercübesi olan varmı? Düşünmekten kafayı yiyecem.
Deletedmom15 123r456 ne yazıkki karına alınan darbeler hamşlelikde özellikle bebek büyüdükce cok riskldr korkutmak istemem ama hastaneye gitmen gerekir mutlaka allah esirgesin cok ciddi bi komplikasyon geçiriyor olabilrsn
AABT 123r456 canım saglıkocagı vardır mutlaka oraya gıt bı el dopplerı ıle kalbını dınlesınler cocugun
123r456 Deletedmom15 köyde yaşıyorum en yakın hastanede 5 saat sürüyo maddi durumdan dolayı gidemiyorum😔
Deletedmom15 123r456 cok üzüldm gercektn o kadr uzak olmana kendini takip et tansiyon skntın azcıkda ols abi lekelenmen kanaman olursa ne okursa olsn gitmen gerekir hastaneye insallah bişey olmaz canım benm
Deletedmom15 123r456 hatta eğer gitmen gerekirde gidemezsen 112 yi ara durumunu anşat gelip götürmek zorundalar
123r456 Deletedmom15 çok sağol Allah razı olsun benim yaşım da 18 tercübem yok çok zor oluyo hiç birşey bilmemek.
Deletedmom15 123r456 olmazmı canım daha küçükmüş yasın bide ilk gebelik zatn cok şaşkın geciyo sen bi skntın olunda ara 112 yi durumunu anlat iyice korkma hiç bişey olmaz insallah
Deletedmom15 Irmaktan 18 haftalıkmos daha hissetmıyodur yada cok düzensizdir ondan belli olmazki maaesf
Irmaktan 123r456 En kötü ara ambulansı gelsin alsınlar seni ne olur ne olmaz allah korusun 😒 İnsallah bisey yoktur
Deletedmom15 Irmaktan orda zaten ya düzensizdir yada hissetmiyodr dedim kesinlikle hissedemez demedim