Haticeatlas ilk hamileligimde sürekli hastanelerde gezdim serumlar iğneler haftada bir iki dokuz ay öyle yaşadım bitane stick var sakaklara sürülen bı internetten bakmanı tavsiye ederim arkadaşım onu kullandı baya ii geldi şu dönemde sürekli.hastaneye gitmekte riskli denemeni oneririm o ağrı çok yıpratıcı çünkü çok geçmiş olsun