Tgb_gnl boyunuz kac? Ben 1.76’yim hamileligim 83.5’la basladi. 22. Haftada detayli ultrasonda bebek 505gr cikti benim dogumdaki boy ve kiloma gore doktor normal oldugunu soyledi, bebegin de boyunun uzun oldugunu. Sonra 26. Haftada kendi doktoruma tekrar muayeneye gittigimde doktorum muayenede herseyi normal gordugunu soyledi, guncel kilomu girdi 86.5 olmustum(hamileligin basinda 80’e kadar dusmustum ama istahim vs kesilmedi, kusmadim oyle seyler olsa daha duserdi muhtemelen) 26. Haftada da bebek 990 gr boyu da 35cm olmus, yani bebek bi kilo plasenta vs de 1-1.5 kg gibi ben pek almamisim. Doktorum seker yuklemesine gerek gormuyorum dedi ve ben gercekten sok oldum, cunku hem baslangic halim 42-44 beden gibi, iriyim hem de kesin yaptirir diyordum ama boyle bir karar verdi. Kiyas yapildiginda benim de bebegim iri gibi gorunuyor ama doktor egrilerin oldugu bir grafik cikti gosterdi boyu-kilosu herseyi normal degerlerin icinde kaliyor. İnternete bakmayin hic. Gidisatiniza ve doktorun yorumlarina gore hareket edin.